poniedziałek, 19 listopada 2012

Wyzanie #2 zakończone!

Witajcie w nowym tygodniu! (Przynajmniej) jedna osoba rozpocznie go w szczególnie miły sposób, za chwilę mianowicie przedstawię Wam wyniki drugiego wyzwania na moim blogu.

Na początek jednak trochę statystyki - udział wzięło 56 prac, a głosów oddano dokładnie 300. Cieszę się, że tak licznie wzięliście udział w głosowaniu. Zgłosiłyście wiele różnorodnych prac i przyznam się, że wybranie tylko trzech było naprawdę trudne!

Rywalizacja trwała dosłownie do ostatnich chwil przed północą, ponieważ dwie prace szły łeb w łeb. Znalazł się jednak ktoś, kto zagłosował prawie w ostatniej chwili i rozstrzygnął ten pojedynek. Ogłaszam więc, że wygrała

i jej motyl kanzashi
zdjęcie pochodzi z bloga Ani

Gratuluję!
Zajrzyjcie do Ani, która pisze o tej technice i o tym, jak spełniła swoje marzenie :)

Jeśli jesteście zainteresowani pozostałymi wynikami, odsyłam do strony wyzwania.

Jeszcze raz dziękuję za liczny udział, a zwyciężczynię proszę o maila z informacją na temat kolorystyki filcowych biżutów, które postaram się jak najszybciej puścić w świat. Mój adres: filc.joanna.stepniak@wp.pl

Do następnego!

17 komentarzy:

  1. gratulacje dla zwyciezczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Ani- zwyciestwo w pełni zasłużone- sama na nią głosowałam! ta technika jest bardzo oryginalna i niepowtarzalna- naprawdę super! a ja czuję się usatysfakcjonowana♥♥♥
    serdecznosci

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje- tez oddalam swój głos na ta prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. serdeczne gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kochani. Cieszę się, że motylek jak i oryginalna technika kanzashi skradły Wasze serducha. To dla mnie rzecz wielka zostać wyróżnionym wpośród tak wielu niesamowitych prac. Sama oddałam swoje głosy na Wasze niezwykłe prace. Wzajemna motywacja przynosi niesamowite efekty. Życzę Wam, moi drodzy, mnóstwa cudownych pomysłów rękodzielniczych i jeszcze więcej zapału w spełnianiu marzeń. Pozdrawiam wszystkich i całusy rozdaję. =* =* =*

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję, Anno :)))

    i dziękuję za 4 oddane na mnie głosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Piękna praca, oryginalna i zasłużona! Pozdrawiam słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, właśnie m.in. na nią głosowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Ani !! dzięki Asiu za fajową zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ps. Asiu wyslalam maila do Ciebie z pewnym pytaniem :) Mam nadzieje, ze dotarl

    OdpowiedzUsuń
  11. GRATULACJE!!! Cieszę się, że kilka moich głosów się przyczyniło do zwycięstwa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Ani, a Tobie Asiu dziękuję za fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu gratuluję docenienia pracy przez inne blogerki.
    Asiu, gratuluję fantastycznego pomysłu z wyzwaniem!!! Co nowego wymyślisz? :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń