piątek, 2 listopada 2012

Kolczyki liściaste

W zeszłym roku w kalendarzu na 2012 zapisałam sobie (pod datą 3 listopada), aby wcześniej rozpocząć przygotowania do świąt. Żeby z ozdobami czy kartkami, a tym bardziej grudniownikiem nie kończyć za pięć dwunasta, kiedy powinnam raczej rozkoszować się klimatem, niż zastanawiać się czy ze wszystkim zdążę. Daję sobie kilka dni i powoli zacznę się rozpędzać. Ale póki co mamy jeszcze jesień, która u mnie na razie była zupełnie bezśnieżna i w miarę sucha. Liczę, że trochę pięknych dni jeszcze przed nami...

W tym nastroju kolczyki - prościutkie, kształt listka taki jak w girlandzie, tyle że filc nieco grubszy i z przeszyciami (jak podkładki pod kubki):



A Wy, kiedy zaczynacie? Albo kiedy zaczęłyście, bo u niektórych mikołaje hulają że hoho :)

26 komentarzy:

  1. jacie, jakie śliczne!
    ja na razie olewam święta :) a potem będzie obgryzanie paznokci, że nie zdążyłam z połową rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już myślę o piernikach, ale to raczej łakomstwo niż obowiązkowość:)
    Listeczki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo fajny pomysł :) Ja też już powoli myślę o Świątecznych tworkach, chociaż w tym roku za dużo pewnie nie potworzę, bo jednak magisterka goni i trzeba by w końcu jakiś rozdział napisać...
    Pozdrawia cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ufff... myślałam, że to tylko ja taka kopnięta, że już niemal siłą powstrzymuję samą siebie przed robieniem ozdób świątecznych... mam kilka fajnych pomysłów z wykorzystaniem filcu i już mnie rączki świeżbią ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale czaderskie! fajnie by też wyglądały te kolczyki jakby połączyć kilka listków w różnych kolorach i rozmiarach ;))

    ych,u mnie w tym roku przygotowania do świąt będą bardzo ograniczone przez pisanie mgr :(((

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, piękne, piękne... ach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne!!!! Ja z rękodziełem świątecznym nie mam szans późno zacząć - znajomi zamówienia składają już we wrześniu a potem co trzy dni pytają czy już zrobiłam? Ale jak już śnieg spadnie to w sumie z przyjemnością dłubię świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki urocze w swej prostocie.A jak byś machnęła gałązkę z kilkoma?
    Normalnie mam dreszcz obrzydzenia, jak widzę na blogach kartki czy dekoracje świąteczne (bez względu na to jak piękne są) we wrześniu czy w październiku. A potem się ludzie dziwią lub oburzają, że w sklepach to samo.
    Nawet jeśli zacznę wkrótce coś tam w klimacie świątecznym robić, wrzucę jak najbliżej grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie urocze :)
    z tymi świętami to nie wiem sama, mam poczucie, że jeszcze taaaak dużo czasu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieplutkie takie i przytulne :-) Idealne na jesienne słoty! Bardzo łądne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze! Wyglądają jak żywe;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne-jak wszystko co robisz :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z tych, co nie lubą za wczasu brac sobie Świąt na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ASIU , no ja musze się przyznac ze juz zaczęłam, i to zaczęłam od bombek, a kartki lezą odłogiem.....mam nadzieje ze w tym roku zdążę ze wszystkim ::)
    a kolczyki bardzo interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolczyki świetne :)
    Tak sobie myślę, że może zrobię dla siebie podobne ? Ale w innym kształcie listka :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne :)
    Ja też powoli zaczynam zastanawiać się nad prezentami.

    OdpowiedzUsuń
  17. są super niby nic a jednak diabeł tkwi w prostocie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne- ja uwielbiam jesień a takie kolczyki na napewno dałyby temu wyraz =D
    pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne! Idealne na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Asiu, kolczyki prześliczne, a co do świąt to u mnie raczej większość spraw na ostatnią chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudne. Takie jesienne. A ja myślę, myślę, myślę.... pomysłów wiele, co wybrać i jak zwykle z ręką w nocniku. Obiecuję sobie że w tym roku tak nie będzie i co???? Zawsze robię prezenty dla wszystkich w pracy ok 40szt. W tym roku nie wiem co....Może podrzucisz pomysła? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja to się nie mogę zebrać w tym roku! Obawiam się, że będzie mi ciężko wyrobić się, ale co tam! Wolę poinspirować się na zaprzyjaźnionych blogach i popijać kawkę:) Pozdrawiam
    ps. Kolczyki urocze....

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne! zapraszam do mnie na candy http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń