wtorek, 25 września 2012

Just scrap and don't give up!

Mój trzeci scrap (od teraz przestaję liczyć!), który w zamyśle miał stać się okładką czegoś w rodzaju albumu ze wspomnieniowymi LOsami. Co z nim zrobiłam dalej, pokażę Wam jutro.

Bardzo chciałam jakoś wykorzystać to zdjęcie (pochodzi ze stopnia zjeżdżalni z niegdyś przepięknego, modernistycznego basenu w Ciechocinku, który dzisiaj jest już zdewastowany i nieczynny, ale da się wejść przez dziurę w płocie), a napis wydał mi się idealny w odniesieniu do moich scrapowych początków. Bo cały czas jest to dla mnie temat zupełnie nowy i nie czuję się zbyt pewnie. Na okładkę w sam raz!



Papier ILS, reszta to ścinki, ulotki, makulatura. Ponieważ jakoś łyso wydawało mi się po lewej, postanowiłam wykorzystać transfer acetonowy ze zwykłej kserówki.

Zapraszam więc jutro, w środowych mykach pokażę Wam jak skonstruowałam mój album z czegoś, co pewnie wiele w Was ma w domowych zbiorach :)

8 komentarzy:

  1. nie no, Ty jesteś mistrzynią! świetny skrap. i szkoda wielka, że nie załapię się na razie na oglądanie albumu, bo strasznie mnie zaintrygowałaś. nic to, po powrocie będę nadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, na razie to nie album, ledwie przednia i tylna okładka plus kujawski scrap w środku :)

      Usuń
  2. świetny! i ten transfer bardzo zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. interesujący!! lubię te twoje recyklingowe wersje skrapa i czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne to zdjęcie,jak i cały scrap:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :) Ja mam za sobą dopiero pierwsze LO i chciałabym, żeby przy trzecim wyszło mi coś ta dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię LO, ale tylko oglądać i podziwiać u innych. Twoje bardzo mi się podoba, a szczególnie transfer - widziałam kiedyś na jednym z warsztatów, jak to działa i efekt (o ile dobrze się odbije) jest naprawdę świetny. A LO nie robię, bo nie wiem jak je mam później przechowywać i co z nimi właściwie robić. Aha i dziękuję za info w sprawie cukinii - może też się skuszę i zrobię? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny scrap, a zdjęcie na prawdę ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń