wtorek, 12 czerwca 2012

15 rzeczy opanowane

Trochę to trwało, ale zanim zrobiłam jakiekolwiek nadające się do niego zdjęcie, zanim to zdjęcie wydrukowałam (w punkcie ksero, obleganym już przez studentów) - no, minęło kilkanaście dni. Ale jest! LO z użyciem 15 rzeczy od Nulki (tu więcej o tym projekcie Lejdi). Kilku rzeczy, które Nula przesłała w więcej niż jednym egzemplarzu, nie wykorzystałam w całości. I nieco oszukałam... Bo otrzymałam też piękną sodaliciousową pocztówkę, ale nie mogłam zamieścić jej całej, bo bałam się, że przesadzę. Odcięłam od niej tylko marginesy i z nich wycięłam trójkąty i paski. Ale obiecuję, że już mam pomysł na to, jak ową pocztówkę wykorzystać do końca.

Proszę o wyrozumiałość, to mój pierwszy scrap. I proszę też o konstruktywną krytykę, coby poprawić niedociągnięcia :)



Scrap upamiętnia nasz balkonowy ogródek, w którym w tym roku hodujemy pomidory, rzodkiewkę i sałatę, paprykę, chilli, wiele rodzajów ziół i oczywiście kwiatki :) Codziennie doglądamy, chuchamy, podlewamy i pielęgnujemy. Na tymianku niestety pojawiła się mszyca, ale właśnie przyleciały dwie biedronki i rozprawiają się z najeźdźcą.

Nulce dziękuję za piękne materiały, a Lejdi za zorganizowanie zabawy. Chętnie kiedyś to powtórzę :)

I jeszcze mała adnotacja do wczorajszych stempelków. Nie pokazałam jak odbijają :) Nadrabiam:


Zaczyna się mecz, więc oddaję głos do studia :)

15 komentarzy:

  1. faaaajny scrap! :)
    ciekawe jaki mój wyjdzie..
    ciekawe kiedy w ogóle wyjdzie...

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jest oszałamiający! nie 'jak na początkującą', ale nawet jak na starą wyjadaczkę. a te stempelki mnie zabiły. Ty umiesz wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło fajnie, ja się wciąż zbieram i zbieram i zacząć albo raczej skończyć nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. extra! górny lewy róg powala na kolana...
    zazdroszczę trochę tej zieleniny.może też zacznę coś wysiewać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie !!! nic dodać nic ująć, świetna robota w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no toś pobiegła po bandzie - scrap wyjechany w kosmos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny:)
    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. o maj got skrapiszcze powaliło mnie na kolana! Zajebiscie energetyczny! A stempelki to miszczostwo świata!!! lowe!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie wypas, chociaż ekspertem nie jestem - sama niedawno tylko liznęłam scrapowania :P Jeśli lubisz robić sobie sama różne przydasie do scrapowania, to zapraszam do siebie na małe DIY, może Cię zainspiruje :o)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. pomysł z ołówkowymi stempelkami mega prosty, ale jaki genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie wybrnęłaś :) Bardzo mi się podoba :) A ta energia :)

    OdpowiedzUsuń