wtorek, 21 lutego 2012

Wycinankowe smakołyki i dwie brochy

Dotarła do mnie wspaniała nagroda z candy w Pracowni Wycinanki, za którą w tym miejscu jeszcze raz dziękuję! Zobaczcie, jakie skarby:


Z tego szczęścia aż machnęłam dwie broszki. Szara wyszła inaczej niż poprzednio, bo... po prostu zapomniałam, jak zrobiłam poprzednie! To tylko świadczy o przestoju z filcem, jaki miałam właściwie od świąt :)



Dziękuję za wszystkie komentarze pod walentynkową kartką retro. Cieszę się, że choć myślałam, że to zupełnie nie moje klimaty, jakoś udało mi się podołać :)

Jesteśmy też na półmetku kolczykowego candy, więc jeśli ktoś jeszcze chciałby filcowy komplet - zapraszam!

16 komentarzy:

  1. Piękne broszki :)a nagroda super:) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne broszki :)a nagroda super:) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda - super cukierachy dostałaś!
    Broszki bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagrody gratuluję!! A broszki są prześliczne, zresztą wzdycham po jakiś komplecik i zapisałam się w candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna nagroda.Broszki cudne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne brochy,a nagroda super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowite cukierachy;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję cukierasków :) broszki super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne broszki i wspaniałe cukierki- Gratuluję!
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wygranej, piękne broszunie stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wygranej:)
    brochy fajowskie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzę na Twoją nagrodę i rozmyślam jak się ją stosuje ;) moja scrapowa wiedza jest mocno ograniczona, ale muszę przyznać, że wzory są świetne. Broszki jak zwykle są przepiękne, zauroczyła mnie ta malutka perełka w środku szarego kwiatu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej. I zazdroszczę!!! :D
    A brochy... no Ty już wiesz!

    OdpowiedzUsuń
  14. uchhhhhh... ale Ci zazdroszczę :)
    gratulacje!
    brochy fajowe, lubię Twoje filce :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne broszki :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję!
    A szara brożka przepiękna !

    OdpowiedzUsuń