czwartek, 29 grudnia 2011

Kartki

Przed świętami tak bardzo pochłonął mnie filc, że kartki zeszły na dalszy plan. Kilka zrobiłam, dołączając do świątecznych upominków. Ale najpierw kartki, które dostałam:

 od Aśko

 od Izy (karteczka przyszła z pięknymi prezentami, będącymi nagrodą w candy)

 od Ewy

Za jakiś czas pokażę też kartkę od Lejdi, która przyszła na adres moich rodziców i nie zdążyłam jej odebrać. Już nie mogę się doczekać, bo Lejdi na swoim blogu pokazywała tyle świetnych kartek..! (a któraś może należeć do mnie).
Bardzo, bardzo dziękuję za życzenia i za piękne karteluchy, sprawiły mi dużo radości!

Teraz moje tegoroczne kartki:






Najśmieszniejsze jest to, że Aśko znowu dostała kartkę, którą pokazuję niezbyt chętnie, ale jak wszystkie, to wszystkie :) Pośpiech przy wysyłaniu przesyłek był tak duży, że nie cyknęłam zdjęcia, ale Aśko mi je przesłała :*


Jak widzicie, w większości wypadków maszyna była w ruchu :)

12 komentarzy:

  1. Wszystkie kartki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie super, ale pierwsza najbardziej przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne wszystkie, ale ta dla mnie najładniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki :) ostatnia najwspanialsza :) pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobiłaś cudowne kartki, a ta, która przyszła do mnie, podoba mi się najbardziej :)

    a rodzice donieśli, że moja kartelucha doszła? bo na razie nie mam od nikogo informacji, że kartki dotarły i się stresuje, że moja poczta coś popieprzyła :/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne karteczki!
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. kuuurde, jak widzę Twoje piękne przeszycia...kupa roboty i nauki przede mną i moją maszyną :D

    wysłałam Ci zdjęcie kartki w lepszej rozdzielczości
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te karteczki;) takie pełne ciepła.Marzę o takiej,może za rok?;)
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne karteczki, aż miło się na nie patrzy.
    Asiu, wszystkiego najlepszego na Nowy Rok. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Asiu za życzenia. Wszystkiego naj naj na nowy roczek również.

    OdpowiedzUsuń
  11. hihi :) i moje są - i ta dla i od Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń