piątek, 21 października 2011

Reszta cukierasków

Skoro adresatki odebrały już swoje przesyłki, mogę pokazać, co wybrały Angelika i Kasia w ramach wygranych cuksów. Wybór był bardzo podobny :) Angelika zdecydowała się na niespodziankę, ale na szczęście zawęziła mój wybór: miał być czerwony, fioletowy albo szary komplet kwiatowy ze sztyftami. Powędrował ciemnofioletowy. Jakiż więc uśmiech wywołała u mnie Kasia, która też wybrała później - nieco jaśniejszy - odcień fioletu i wiszące kolczyki. Do tego obowiązkowe pierniki z Torunia i w drogę :)


Aż się prosi, żeby niedługo znowu ogłosić jakieś rozdawnictwo - ktoś będzie się cieszył w okresie mikołajkowo-bożonarodzeniowym...

Ściskam!

7 komentarzy:

  1. hihi, zastanawiałam się nad tą wersją i nad tym kolorem :)) ale jednak turkus zwyciężył (i wzbudza powszechne zainteresowanie) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaaaaaaaa no rewelacyjne są!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dodaj jeszcze do tego, żem Katarzynki dostała, co wprawiło mnie w super uśmiech na resztę dnia :D Dzięki raz jeszcze, komplet jest ekstra!
    PS Mogę podkraść zdjęcia do siebie na bloga? Bo coś czasu nie mam swoje zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale się dziewczynom nie dziwie-komplety cudne:)Majstruj Asiulek,majstruj:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplety piękne!Supeer..

    OdpowiedzUsuń